.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت نمایندگان مجلس از مذاکره کنندگان

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،  علیرضا زاکانی با بیان این‌که «در حال حاضر هدف همه حمایت از تیم مذاکره‌کننده است» گفت: کسی نیست که از تیم مذاکره‌کننده حمایت نکند اما ممکن است حساسیت‌ها متفاوت باشد و مطالبات هم تغییر کند که این امری طبیعی است.

وی معتقد است: اگر فضای عمومی جامعه در جهت بالابردن مطالبات حرکت کند دست فرد مذاکره‌کننده نیز برای بالا بردن توقعاتی که می‌تواند محصول مذاکره باشد، باز می‌شود. براین اساس معتقدم اگر منتقدی هم امروز وجود داشته باشد انتقادش در جهت حمایت از تیم مذاکره‌کننده است. اما با توقعاتی بیش از آن‌چه ممکن است مدنظر کسانی باشد که به نوعی می‌خواهند محصول مذاکره را درجهت خودشان مصادره کنند.

وی در توضیح گفت: ممکن است نظام سلطه و آنان که آن طرف میز مذاکره ایرانی نشسته‌اند توقعات نابجایی داشته باشند که با توقعات به‌جایی که توسط ملت مسلمان ایران مطرح می‌شود طرف مقابل مذاکره متوجه می‌شود که حق ندارد از یک سری خطوط قرمز عبور کند و باید در چارچوب این خطوط قرمز با مذاکره‌کنندگان دست به مذاکره بزند و انتظار خلاف واقع و ناعادلانه‌ای از مذاکره‌کنندگان ایرانی نداشته باشد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه گفت: این اعلام خطوط قرمز از جانب مجلس و تمام کسانی که آن را اعلام می‌کنند درجهت بیان واقعیاتی است که دست مذاکره‌کننده را باز و نه محدود می‌کند و هشدار به طرف مقابل می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به صدور بیانیه مجلس در حمایت از تیم مذاکره‌کننده گفت: تیم مذاکره‌کننده مورد حمایت قاطع نمایندگان است و امیدواریم در این مذاکرات بتواند به توفیقات جدی دست پیدا کند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.